Продавець ULTRASHOP.IN.UA 🛒 Інтернет-магазин трендових гаджетів розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
584 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

ULTRASHOP.IN.UA 🛒 Інтернет-магазин трендових гаджетів
+380 (63) 224-90-44

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Умови повернення для товарів належної якості УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Товар, куплений у нашому інтернет-магазині, ви можете обміняти (вертати) упродовж 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно з законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє в перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (повороту) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України No172. Обов'язкові умови для повернення або обміну товару належної якості: 1. Товар має бути повністю укомплектований оригінальним комплектуванням. 2. Наявність оригінального та непошкодженого паковання, ярликів, захисних плівок 3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та користування) 4. Відсутність слідів використання в програмному забезпеченні Інтернет-магазин має право відмовити у поверненні або обміні, якщо не дотримані усі умови. Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner